tysdag 3. april 2012

Starten på påsken

-og noko påskepynt er funne fram.
Det er ikkje mykje gult her i huset, foruntenom ein hjertekylling veslguten har kome heim med frå barnehagen. Eg likar nemlig ikkje gult, sjølv om det kan vera kult!
Sjarmerande påskekylling med bitemerker
Eg ser fram til fleire fridagar på rad no, og dagane skal tilbringast med store og små vener. Og dei skal verkeleg nytast, med hyttetur, pinnakjøt, og speling. Me skal å sjå på lamma som allereie er komen, og i dag har me vore å mata nabo-hestane. Hest er det store her i huset om dagane, og det er kjempe spanande, sjølv om mammo sjølv heller er litt skeptisk.

Påskeegg høyrer til. Eg håpar påskeharen kjem.
Eg håpar alle mine gamle og nye lesarar vil få ei fantastisk påskefeiring, med eit herleg vær, og ei stor sol på himmelen.

GOD PÅSKE!

2 kommentarer:

Christine sa...

Hei hei=)
Så kjekt å se at du er tilbake i bloggens verden!
Skjønner godt hvordan du har det - det er rett og slett ikke nok timer i døgnet:/

Her blir det blogget sånn dann og vann, og det er jo det som er så greit med blogging - det er fullstendig frivillig!!

Håper du får tid til å snuse litt rundt på mange av de vakre, og svært inspirerende bloggene som finnes. Om du ikke allerede har vært innom http://www.ninasskatter.com/
http://henriettelavik.blogspot.com/
eller
http://harendrom.blogspot.com/
så kan jeg anbefale disse til deg;)

Ønsker deg og dine en koselig påske! Måtte fineværet vare....kjenner jeg blir varm og glad helt inn i sjelen når jeg ser ut på solen som skinner fra skyfri himmel <3

Klem fra Christine

Anette sa...

GODT NYTTÅR ♥
Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...